From Macau with Love!



 Assalamualaikum.....


Hello uolls! Greetings from Ruins of St. Paul's!

The most treasured icon in Macau!


Sama tak??

Rasa macam baru je aku balik dari trip backpack ni & hari ni poskad aku dah selamat sampai kat rumah! Yeayyy! ;) Cepat jugak. Aku ingatkan dalam sebulan la kot2 baru menjengah. Rupanya dalam seminggu jer! Ke sebab beli setem mahal? lol heheee... Excited!

Next, tak sabar nak tunggu poskad dari Hong Kong & Shenzen pulak! Aku rasa benda paling best & simple nak bagi souvenier ialah dengan bagi poskad. Untuk family & kawan-kawan yang duduk jauh-jauh tu kadang-kadang tak sempat nak jumpa @ lepak2 skali, senang aku bagi poskad je tanda ingatan! 

Poskad ni ada macam-macam gambar tempat-tempat menarik yang aku kunjungi, sekaligus dapat la berkongsi serba sedikit pengalaman sepanjang aku travel ke sana.

Postcard from Macau with love!

In a nutshell, sapa2 yang dapat poskad dari aku tu kira bertuahlah! hahaa... 
lulz ;p. Korang simpanlah elok-elok ye! 


Toodles!










Comments

Popular posts from this blog

XPDC Gua Batu Maloi

Gunung Silipat, Betong Thailand

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Bukit Marak, Kelantan

Jumaat Di Kota Mekah

Asykar Pencen!

BAHASA HIKERS