My Best Friend's Wedding


Assalamualaikum....



Selamat sudah kawan aku bergelar isteri! Tahniah & Selamat Pengantin Baru, Natasya Aqiyah & Faiz Shahdi!



Barakallah sahabat!








Geng2 ZP45 bergabung semula setelah sekian lama tak bersua muka! Dari selatan, timur & barat bergabung di nun utara. Bikin Havoc! hahaaa

Zetty Zack, Nadz & Sri Mas

Kebetulan semua pon pakai kaler purple haritu. Ibu angkat pon tak mau kalah juga! Nampak muda gittew! hehee



Pinjam pelamin sat na! Mana Mr Right gua nih?? Jalan jem teruk ka... hahaa...


Kitaorang saja dok menyibuk kat outdoor photoshoot yang dibuat di Gua Gong, Kodiang! Memang rare ni buat wedding shoot dalam gua! hahaa...




Kat depan gua ni ada sawah padi! Memang cun lah! Pengantin dok photoshoot kat dalam, kitaorang dok photoshoot jugak kat luar nih! hahaaaa...





Ni orang ke, orang-orang?? ;p


My best shoot for today! lol ;p



One down, 3 more to go! Who's next??? Ok yang tepi sekali tuh! hahaaa... 


Siap jadi viral gambar nih dalam oh media! Photographer sanggup terjun dalam air demi nak dapatkan angle thorbaekkk bak ang! hahaa

 Outdoor photoshoot dia memang awesome giler! Admire!


Sumpah lawa giler gambar-gambar dorang nih! Korang boleh usha kat fb Atelier Porto. Nak menangis aku tengok masterpiece gambar2 kawen yang diambil oleh Atelier Porto nih! Sebab cantik sangat! Perfect angle! Aku sangat kagum! Maybe boleh ambil dorang ni jadi official photographer untuk majlis aku nanti! hiks ;)


In a nutshell, congrats to my bff Tasya & Faiz! Moga jodoh berkekalan dan bercinta till jannah! Jumpa kat majlis aku pulak nanti ye! hehee



Kbye!




Comments

Post a Comment

In a nutshell, Thanks for your comment!

Popular posts from this blog

Gunung Silipat, Betong Thailand

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Asykar Pencen!

Bukit Keluang, Besut

Air Terjun Lepoh, Hulu Langat

BAHASA HIKERS

Jumaat Di Kota Mekah