In a Nutshell in 'Harian Metro' November 2015



Assalamualaikum....


Blog 'In a Nutshell' ni lagi sekali masuk surat khabar. hehee... Artikel ni telah diterbitkan oleh Harian Metro dalam ruangan blog bertarikh 20 November 2015 (Jumaat).

100 things to do before i die!

Interview dibuat melalui telefon jer. Thanks to wartawan Faizatul Farlin coz sudi menemubual aku! :)

Geng Gunung Rajah!

Salah satu kenangan manis aku dalam bidang blogger. Terima Kasih Harian Metro atas kesudian untuk menulis cerita pasal blog aku… InsyaAllah aku akan sentiasa improve penulisan aku di dalam blog ni.












Comments

Post a Comment

In a nutshell, Thanks for your comment!

Popular posts from this blog

Gunung Silipat, Betong Thailand

Rumah Salji, Bukit Cerakah Shah Alam

Part 1 : Pendakian ke Kem Baha

Air Terjun Lepoh, Hulu Langat

Jumaat Di Kota Mekah

Bukit Marak, Kelantan

Pantai Perpat, Johor

BAHASA HIKERS